2022, Julie Horn, NTNU
Sammen på tvers – et interprofesjonelt undervisningsprosjekt i obstetrikk. Helse Nord-Trøndelag, Klinikk for kvinne barn og familie
2022, Margret Gyda Wangen, NTNU
Innføring av Styrket Veiledning i Praksis (SVIP) i utdanningen av intensivsykepleiere. NTNU, Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie
2022, Athanasios Xanthoulis, Helse Nord-Trøndelag
Bruk av virtuell virkelighet (VR) for medisin- og sykepleierstudenter i sykehuspraksis: tverrfaglig simulering. Helse Nord-Trøndelag HF, Klinikk for kirurgi - Sykehuset Levanger
2022, Siri Merete Brændvik, NTNU
Lære sammen i tverrfaglig praksis. NTNU, Institutt for nevromedisin og bevegelsesvitenskap
2022, Else Marie Lysfjord, Nord universitet
Samhandling om simulering i praksisstudier (SamSiP): Simulering som integrert læringsaktivitet i kirurgisk, medisinsk og psykisk helse praksis. Nord universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap
2022, Ellen Berg, St. Olavs hospital
Undervisningsvideoer som kan styrke kvalitet, relevans og kapasitet i praksisstudier ved blodbank. St. Olavs Hospital, Laboratoriemedisinsk klinikk
2021, Wenche Wannebo, Nord univesitet
DiSaP | Digital Samhandling i Praksisstudier: Digital veilederutdanning og elektronisk studentvurdering. Nord universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap
2021, Elin Rødahl Thingnes/Krstin Rambech, NTNU
Styrket Veiledning i Praksis (SVIP) som veiledningsmodell i praksisstudier i radiografi - utvidelse og implementering med lokale tilpasninger i bruk av samarbeidsstillinger. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for sirkulasjon og bildediagnostikk
2021, Ellen Berg, St. Olavs hospital
Profesjonsrelevant IKT - undervisning for bioingeniørstudenter. St. Olavs Hospital, Laboratoriemedisinsk klinikk
2020, Vigdis Schnell Husby, St. Olavs hospital
Styrket kvalitet og relevans i praksisstudier ved ortopedisk operasjonsavdeling. St. Olavs hospital HF, Klinikk for ortopedi, revmatologi og hudsykdommer
2020, Hege Sletvold, Nord universitet
Kvalitet og Relevans i Praksis (KoRiP): et pilotprosjekt for tverrfaglig praksis i helseprofesjonsutdanninger. Nord universitet, Fakultet for sykepleie og helevitenskap
2020, Inger Hilde Hagen, NTNU
Implementering og tilpassing av modeller for in situ simulering i praksis for spesialsykepleiestudenter. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for helsevitenskap i Ålesund
2019, Tone Lovise Solbakken/Tage Jonas Holmquist, St. Olavs hospital
RIKS - Refleksjon I Kommunikasjon og Samhandling. St. Olavs Hospital HF, Klinikk for anestesi og intensivmedisin
2019, Siver Andreas Mostue, NTNU
Fremtidsrettet, yrkesrelevant praksisundervisning i Farmasi ved NTNU. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, IKOM
2019, Truls Ryum, NTNU
Utprøving av ny praksisarena for profesjonsstudenter i psykologi. NTNU, Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for psykologi
2019, Siri Merete Brændvik, NTNU
«Swap»: Ressursutveksling mellom utdanning og praksis i fysioterapi. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, INB
2019, Mads Solberg, NTNU
In situ veiledningssimulering. NTNU, Institutt for helsevitenskap i Ålesund
2018, Malvin Arnold Torsvik, Nord universitet
Tverrprofesjonell samarbeidslæring. Nord Universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap
2018 og 2019, Margret Gyda Wangen, NTNU
Samarbeidsstillinger for bedre kvalitet og relevans i praksisstudier i sykepleierutdanningen innen psykisk helse. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, ISM
2018, Marit Kvangarsnes, NTNU
Praksisstudier for sykepleier- og medisinstudenter ved Øyeblikkelig Hjelp Døgnopphold i Trøndelag og i Møre og Romsdal. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Ålesund
2018, Margret Gyda Wangen, NTNU
Samarbeidsstillinger for bedre kvalitet og relevans i praksisstudier i spesialsykepleierutdanningen. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, ISM
2018, Reidun Skar, NTNU
På samme kurs - utdanning og praksis for ergoterapeutstudenter. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, INB
2017, Mads Solberg, NTNU
Utvikling av modell for kombinert stilling mellom hf og universitet med ansvar for in situ simulering. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, Institutt for helsevitenskap i Ålesund
2017, Jorunn Bjerkan, Nord universitet
Utprøving av kombinerte stillinger mellom sykepleriutdanningen ved Nord Universitet, Helse Nord-Trøndelag HF og kommuner i Nord-Trøndelag. Nord Universitet, Fakultet for sykepleie og helsevitenskap
2017, Kristin Rambech, NTNU
Bruk av samarbeidsstillinger med styrket veiledning i praksis (SVIP). NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, ISB
2017, Lene Elisabeth Blekken, NTNU
Økt klinisk vurderings- og beslutningskompetanse hos sykepleierstudenter og sykepleiere: Utprøving av kombinert stilling for å implementere SKUV i ortopedisk klinikk. NTNU, Fakultet for medisin og helsevitenskap, ISM
2017, Gilda S. Opland, St. Olavs hospital
Styrket veilederkompetanse. St. Olavs hospital HF, Laboratoriemedisinsk klinikk
2017, Guro Karlsholm, St. Olavs hospital
Samarbeidsstilling for bedre kvalitet og relevans i praksisstudier i sykepleierutdanningen. St. Olavs hospital HF, Fagavdelingen